Co nowego?

Omlet bananowy ze skyrem i śliwkami

Omlet idealny - pyszny i baaardzo sycący :)

Crumble owsiane ze śliwkami i figami

Pyszny sposób na wykorzystanie najlepszych owoców jesieni :) !

Puszysty omlet ze śliwkami

Przepyszne śniadanie dla słodkolubnych, pachnące śliwkami i cynamonem.

Placuszki jogurtowe z owocami

Pyszne letnie śniadanko, które z pewnością polubią mali i duzi smakosze :)

Jajko sadzone ze szparagami

Szparagi - niskokaloryczne warzywa bogate m.in w kwas foliowy, witaminy: C, E, A, wapń, potas, fosfor czy beta-karoten.

Pojawiają się w połowie kwietnia i sezon na nie trwa zaledwie kilka tygodni - dlatego trzeba z nich szybko korzytać !!! :)

Ponżej mam dla Was propozyjcję na niskokaloryczną kolację / śniadanie (zaledwie 200kcal w jednej porcji)

Mus czekoladowy z awokado i bananem

Idealny na słodkiego 'zachciołka' :). Bardzo prosty w przygotowaniu, może stanowić pyszny zamiennik drugiego śniadania.

Gofry z owocami

Kiedy jest marzec i Ty już baaaardzo tęsknisz za wakacjami <3 - gofry to zdecydowanie wspomienie lata, ale i pyszna propozycja śniadaniowa.
W połączeniu z owocami, masłem orzechowym czy twarożkiem może stanowic smaczny i pożywny posiłek.

Tortilla pełnoziarnista z kurczakiem i awokado

Każdy z Nas czasem ma ochotę zjeść na obiad coś 'innego'. Miewamy również zachcianki na fast foody.. :D
Ten wrap jest fit alternatywą kebaba/ wrapa. Zdecydowanie mniej kaloryczny odpowiednik :) Posiadający do tego całkiem fajny skład. Z dodatkowych zalet: jest szybki, pyszny, idealny do zabrania ze sobą do pracy czy szkoły. Bardzo dobry również do zjedzenia na zimno.
Czy mam Was ...

Wegetariańska zupa meksykańska

Pyszna, rozgrzewająca, idealna na zimowy obiad lub kolację. W dodatku szybka i wymagająca małej ilości składników!
Przepis na zupę od - Jadłonomia :)

Fit ciasto z dyni na spodzie z płatków jaglanych

Wegańskie, bezglunetowe i bezlaktozowe ciasto z dyni, pachnące cynamonem i orzechami <3

Bardzo proste do wykonania, może stanowić fit alternatywę standardowego, kalorycznego ciasta :)

Pasztet warzywny

Pewnego dnia kiedy w lodówce miałam nadmiar jarzyn, z którymi nie do końca wiedziałam co chcę zrobić, zrodził się pomysł pasztetu warzywnego, który okazał się przepysznym strzałem w dziesiątkę!

Jest skomponowany z prostych składników, które często mamy w domu. Stanowi świetny dodatek do kanapek. 

Serdecznie polecam :)

Curry z indykiem i warzywami

Moje ulubione curry z indykiem i warzywami na mleczku kokosowym <3

Omlet z kurkami

Jesień pachnie grzybmi. Moimi ulubionymi są piękne żółte kurki. Najszybszy sposób na wykorzystanie ich w naszych kuchniach - omlet z kurkami <3

Imbirowy eliksir odpornościowy z kurkumą, cytryną i miodem

W ostatatnich miesiącach szczególną uwagę poświęca się budowaniu odporności oraz szczególnej trosce o dobrą kondycję organizmu.

Jesienne pogody dodatkowo sprawiają, że chętniej sięgamy po rozgrzewające napoje.

Moją propozycją dla Was jest eliksir odporności z korzeninem imbiru i kurkumy, miodem i cytryną.

- imbir posiada właściwości przeciwzapalne, przeciwbakteryjne

- cytryna zawiera wit. C, antyoksydanty, wpomaga układ immunologiczny

- kurkumina posiada silne właściwości przeciwutleniające, przeciwzapalne ...

Chlebek bananowy (bez mąki i cukru)

Doskonały jako śniadanie oraz alternatywa czegoś słodkiego ??

Super prosty, potrzebujsz jedynie 5 składników :)

POKAŻ
POKAŻ
Malwina Leszczyńska - ZnanyLekarz.pl